Saturday, September 16, 2006

Fram og tilbake er like langt.

Vyrde Lesar.

I har det falt en dom for ransforsøk. I sannhet en merkelig dom (som forbryteren sikkert er fornøiet med).

Historien fjernes: her har stått TRERØRFABRIKK




Og et vakkert hus :



Og så skal jeg late som jeg er politiker.

I dag skal jeg skrive litt.
Nei, jeg har ombestemt meg.
I dag skal jeg skrive litt.
Nei, jeg har ombestemt meg.
I dag skal jeg skrive litt.
Nei, jeg har ombestemt meg.
I dag skal jeg skrive litt.
Nei, jeg har ombestemt meg.
I dag skal jeg skrive litt.
Nei, jeg har ombestemt meg.
I dag skal jeg skrive litt.
Nei, jeg har ombestemt meg.
I dag skal jeg skrive litt.
Nei, jeg har ombestemt meg.
I dag skal jeg skrive litt.
Nei, jeg har ombestemt meg.
I dag skal jeg skrive litt.
Nei, jeg har ombestemt meg.
I dag skal jeg skrive litt.
Nei, jeg har ombestemt meg.
I dag skal jeg skrive litt.
Nei, jeg har ombestemt meg.
I dag skal jeg skrive litt.
Nei, jeg har ombestemt meg.
I dag skal jeg skrive litt.
Nei, jeg har ombestemt meg.
I dag skal jeg skrive litt.
Nei, jeg har ombestemt meg.
I dag skal jeg skrive litt.
Nei, jeg har ombestemt meg.
I dag skal jeg skrive litt.
Nei, jeg har ombestemt meg.
I dag skal jeg skrive litt.
Nei, jeg har ombestemt meg.
I dag skal jeg skrive litt.
Nei, jeg har ombestemt meg.
I dag skal jeg skrive litt.
Nei, jeg har ombestemt meg.
I dag skal jeg skrive litt.
Nei, jeg har ombestemt meg.
I dag skal jeg skrive litt.
Nei, jeg har ombestemt meg.
I dag skal jeg skrive litt.
Nei, jeg har ombestemt meg.
I dag skal jeg skrive litt.
Nei, jeg har ombestemt meg.
I dag skal jeg skrive litt.
Nei, jeg har ombestemt meg.
I dag skal jeg skrive litt.
Nei, jeg har ombestemt meg.
I dag skal jeg skrive litt.
Nei, jeg har ombestemt meg.
I dag skal jeg skrive litt.
Nei, jeg har ombestemt meg.
I dag skal jeg skrive litt.
Nei, jeg har ombestemt meg.
I dag skal jeg skrive litt.
Nei, jeg har ombestemt meg.
I dag skal jeg skrive litt.
Nei, jeg har ombestemt meg.
I dag skal jeg skrive litt.
Nei, jeg har ombestemt meg.
I dag skal jeg skrive litt.
Nei, jeg har ombestemt meg.
I dag skal jeg skrive litt.
Nei, jeg har ombestemt meg.
I dag skal jeg skrive litt.
Nei, jeg har ombestemt meg.
I dag skal jeg skrive litt.
Nei, jeg har ombestemt meg.
I dag skal jeg skrive litt.
Nei, jeg har ombestemt meg.
I dag skal jeg skrive litt.
Nei, jeg har ombestemt meg.
I dag skal jeg skrive litt.
Nei, jeg har ombestemt meg.
I dag skal jeg skrive litt.
Nei, jeg har ombestemt meg.
I dag skal jeg skrive litt.
Nei, jeg har ombestemt meg.
I dag skal jeg skrive litt.
Nei, jeg har ombestemt meg.
I dag skal jeg skrive litt.
Nei, jeg har ombestemt meg.
I dag skal jeg skrive litt.
Nei, jeg har ombestemt meg.
I dag skal jeg skrive litt.
Nei, jeg har ombestemt meg.
I dag skal jeg skrive litt.
Nei, jeg har ombestemt meg.
I dag skal jeg skrive litt.
Nei, jeg har ombestemt meg.
I dag skal jeg skrive litt.
Nei, jeg har ombestemt meg.
I dag skal jeg skrive litt.
Nei, jeg har ombestemt meg.
I dag skal jeg skrive litt.
Nei, jeg har ombestemt meg.
I dag skal jeg skrive litt.
Nei, jeg har ombestemt meg.
I dag skal jeg skrive litt.
Nei, jeg har ombestemt meg.
I dag skal jeg skrive litt.
Nei, jeg har ombestemt meg.
I dag skal jeg skrive litt.
Nei, jeg har ombestemt meg.
I dag skal jeg skrive litt.
Nei, jeg har ombestemt meg.
I dag skal jeg skrive litt.
Nei, jeg har ombestemt meg.
I dag skal jeg skrive litt.
Nei, jeg har ombestemt meg.
I dag skal jeg skrive litt.
Nei, jeg har ombestemt meg.
I dag skal jeg skrive litt.
Nei, jeg har ombestemt meg.
I dag skal jeg skrive litt.
Nei, jeg har ombestemt meg.
I dag skal jeg skrive litt.
Nei, jeg har ombestemt meg.
I dag skal jeg skrive litt.
Nei, jeg har ombestemt meg.
I dag skal jeg skrive litt.
Nei, jeg har ombestemt meg.
I dag skal jeg skrive litt.
Nei, jeg har ombestemt meg.
I dag skal jeg skrive litt.
Nei, jeg har ombestemt meg.

Eller er det ikke slik Jern-Hansen (nei Pølse-Hansen, nei LO-bestemmer-Hansen)?

Roger Larsen.

0 comments:

Post a Comment

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | cheap international calls