Tuesday, November 14, 2006

Byentapergreier.

Vyrde Lesar.

I har Lederen en kommentar til FFK som treffer midt i blinken.

Ellers så har jeg fått meg nytt videokamera, litt dårlige fotobilder (ca 1G), men det hjelper. Brukt selvsagt, settes i en "holder" som lader batteriene, har USB og firewire og ... kan styres fra datamaskinen. YouTube - here we come.

Men snart - telefon, video, foto, radio, tv, mp3 og gps i ett. Med trådløst nett og Windows og .......



Roger Larsen

PS : Dette innlegget sensureres av SA !! Hmmm, de er nok på parti med den fraksjonen som vil ha Frk. Karlsen vekk. Vi så jo hva de sa om hun som jobber på Glitter (jeg husker ikke navnet og søkefunksjonen i SA og A-pressen fungerer ikke . Boikott rubrikkmarkedet deres dvs. ZETT)

*************Til SA*************** og det er ikke jeg som juger ..........
Hei Gard. Harrinoemothettaherreherheller ?

Eller for å si det på Østfoldsk. Vil dere ikke trykke dette innlegget ? Det er ikke tatt ut av lufta. Jeg så for øvrig sarkasmen da dere kommenterte annetvalget .. Glitterdamen har jo politisk tyngde som en banansjokolade og politisk realinnsikt som en svak SVer(!!!!) Og så ser jeg at BI skal flytte, det har vi jo visst lenge. Ja jeg tror jeg tipset dere for over et år siden ? Det var ikke under vurdering, da var valget allerede tatt.

Leserinnlegget står nedenfor ! Bare så dette er sagt. Det som står ovenfor, er en kommentar !!
*****************************LESERINNLEGG****************************

Vyrde Lesar.

Løgnerne i Sarpsborg Arbeiderparti juger igjen (omatt og ommat og ommat igjen) SELVOM DE HAR ØKONOMI NOK TIL Å HOLDE LØFTENE. Denne gangen er det SFO det gjelder, de skal bryte løftet om å senke prisene, eller kanskje holde løftet? Men hvilken logikk de presterer!!

Folk tar ikke barna ut av SFO når Sarpsborg Arbeiderparti øker prisene, derfor er prisen for lav/riktig. Det kan jo tenkes at folk ikke har andre alternativ, De er fanget i monopolfella ! Er de dome heller ?? Makan til tulleforklaringer. Det blir det samme som å doble vannavgiften, folk kobler seg ikke av vannet uansett, da de IKKE HAR ANDRE LEVERANDØRER. Det er derfor Arbeiderpartiet er FOR statlige monopol. For da har døm oss i nakkegrepet. Mangfold er nemlig noe styggeri, for da kan folk velge sjøl. Rune Gerhardsen går vel fortsatt rundt og er lei seg for at det er lov å selge ferskt brød på LØRDAGER !! FERSKT BRØD !!!! ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ !!!!!!

Men hvorfor er det frøken Karlsen som alltid må fronte disse tapsprosjektene montro? Hun er ung, har muligens politisk teft, kan fort bli populær og utgjør en trussel mot det bestående gammelmannsregimet. Gråhårsjentene/mennene lurer på henne saker som de deretter saboterer, og vipps : som andre kronprinser/kronprinsesser går hun lei, og gammelmannspolitikerne sitter der, men uten kølla si (hrrm, hrrm, hvor er den montro?). Frøken Karlsen bør settes høyt på AP-lista. PÅ TOPP, ja burde hun ikke egentlig være en Ordførerkandidat ? Fjern fagforeningsveldet og slipp ungdommen til! Man skal for øvrig ikke se bortifra at Anne Grethe Erlandsen ville bli en utmerket rådmann !

SISTE melding er for øvrig at SFO prisen skal ned (eller muligens opp, eller muligens bli stående - La Divina Commedia - er det datoene som avgjør APs meninger montro ? Eller er det Mandag : da mener vi .. Tirsdag da mener vi noe annet ..).Denne gladnyheten er ikke frontet av frøken Karlsen, men av ordføreren. Hmm ....

Når rådmannen i Sarpsborg-bygg-om-til-villa-kommune, påstår i SA at mangehundremillionæren Bukkarten, han med Badeland på Grålum, betalte markedspris for tomta som han nå har fått for halv pris (det står i SA at prisen er 1000 kr pr m2 og ikke 500), renner dette bibelsitatet meg i hu : "For hver den som har, ham skal gies. Og han skal ha overflod; men den som ikke har, fra ham skal taes endog det han har" Mat 25:29.

Og spørsmålet blir : truet Bukkarten med å legge badelandsutvidelsen til Fredrikstad siden han fikk tomta til halv pris ?

Men jeg må også ydmyket krype til korset. Jeg har påstått at Sarpsborg Arbeiderparti, som lovte å satse på distriktets bibliotek i inneværende periode, ikke har satset. Jeg har tatt feil ! Jeg har domet meg ut, jeg har driti på draget og gått ned med flagget på halv kølle. Jeg vedlegger beviset for at satsingen har vært formidabel. Kanskje de har skiftet vask på dametoalettet også ? Stau pao kara !

Roger Larsen
****************
Jutulveien 46
1709 Sarpsborg
******************

Ps : vedlegger et bilde av meg selv etter en livlig diskusjon i forrige uke. Etter at brannvesenet hadde vært her og ryddet opp i avrevne ører, kneskåler, øieepler og annet etterlatenskap, var alle enig i at diskusjonen hadde vært kanskje i livligste laget !

************************************

Roger Larsen.

Ps : Blir Rygge lagt ned montro ? Senterpartiet er forøvrig sinte på Forsvarssjefen. Han har visst tenkt å bruke forsvaret til militære ting og IKKE til distriktspolitikk.

0 comments:

Post a Comment

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | cheap international calls