Friday, November 17, 2006

Kundbehandlingsgreier.

Vyrde Lesar.

I fikk noen MYYYYE gratis reklame når de skulle selge huset sitt. Ja, litt må man kunne koble. Eller ? Har dette noen interesse for oss eierne/abbonnentene ?

*******************

Fra SA sin resepsjon: (eller kurs i dårlig kundebehandling)

Kunden : Jeg tar et blad jeg, vi har ikke fått avisa i dag.

Den som lever av kunden : - Hva er adressa ?

Kunden :Nye Tindl ......

Den som lever av kunden : Ja jeg skal gi beskjed til budet.

Kunden : Du godskriver meg en avis nå da ?

Den som lever av kunden : Du har jo hentet en !!!

Kunden : Jeg måtte jo KJØRE fra Tindlund.

Den som lever av kunden :Men det står i badet at du skal ringe om du ikke får den!

Kunden :Jeg fikk jo ikke bladet, åssen skal jeg kunne vite det da ?

Den som lever av kunden : Jeg skal ringe til budet og gi beskjed, egentlig.

Kunden : da legger jeg tilbake avisa og så sender du en ned NÅ da ?

Den som lever av kunden : Hhhhhh...

Kunden : For da blir det jo etter boka.

Den som lever av kunden : Jeg godskiver deg en da, men det ER JO BARE SEKS KRONER

Kunden : De sier at Sarpsborgavisa skal bli dagsavis til neste år..


Roger Larsen

PS : Jeg lover at neste gang jeg får en halv avis (som jeg har gjort før i år) skal jeg ta opp saken med at jeg ikke får det produkter jeg betaler for (i dyre dommer) i sin hekle bredde . For ALLE abonnentene - feks med Forbrukerrådet. Tenke seg til, å bli møtt av Snurpa Snørraigjen som krangler om SEKS KRONER. En sterkt ststsubsidiert bedrift, som har tappet oss (leserne) i årevis ved å ikke tørre å ta opp kampen mot ludittene i sitt hjerte : GRAFIKERNE !!! Feigt som faen ! (fritt etter gemalen)

0 comments:

Post a Comment

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | cheap international calls