Saturday, November 18, 2006

Tristesaker (ikke Triztan saker - de er dynamitt ?)

Vyrde Lesar.

I går arbeidet med den bompengeskattebelagte veien videre. Den redder liv.

SPrepresentanten Stangeland (han i Redningsettellerannet) : Magnus Stangeland (Sp) : I dag som tidlegare har det vore mange interessante debattantar på denne talarstolen, og saka står alltid i fokus. Eg har lyst til som siste innteikna talar å få takka for 12 år med interessant samferdselsdebatt, og eg vil spesielt takka min kollega representanten Nyland, men også alle andre kollegaer.
Det er slik at saka er viktig. Eg har passa meg i dag for ikkje å nemna enkeltprosjekt. Men eg vil frå denne talarstolen få lov til på denne dagen å invitera heile Stortinget til opninga av Stolmen bru. Det skjer neste år, og det er eit bevis på at det enno skjer ting i Distrikts-Noreg.

***************************

I dag : Fikk millionbro – folk flyttet. Brua til den lille øya kostet 140 millioner. Men istedenfor vekst flytter stadig flere bort fra øya.

*************************

Dette er "Min tur nå" prinsippet i sin ekle virkelighet. Og døde E6 kjørere ligger som ånder over E6en gjennom Østfold. Politikerne prioriterte øyer framfor å redde liv !! Fy faen !

Roger Larsen

0 comments:

Post a Comment

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | cheap international calls