Wednesday, December 20, 2006

Bloggoppdatering

Vyrde Lesar.

I blir det mer inneidrett. Ute er det snart ikke plass til barnogunge da alt skal betongifiseres.

Og nå skal jeg oppgradere blogger.

Roger Larsen

PS : (og alt de vil ha for å være SÅ snille, er noen småtomter -- Hmmm ...)

FRA NAMSOS

I dag håpet Rasmussen å få kjøpe tomt til Rock City-utbygginga, men namsos-politikerne utsatte saken.

Liten velvilje i Namsos

- Jeg hører hva ordføreren sier, at han har lagt ned veldig mye arbeid i det. Men jeg føler at når jeg prater med andre folk, både sentralt og regionalt, så får jeg mer velvilje der enn i min egen hjemkommune, sier Rasmussen.

Jarle Rasmussen har store investorer i ryggen. De kan investere 200 millioner kroner på Vestre Havn for å få bygd rockehotell og Rock City med opplevelsessenter, næringsbygg og utdanningsrom.

Men Rasmussen føler at politikerne ikke jobber raskt nok med saken. Han frykter derfor at investorene heller vil bruke millionene i andre byer enn Namsos.

0 comments:

Post a Comment

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | cheap international calls