Monday, January 22, 2007

Skit-tunell - sykelønnsmisbruk !!

Vyrde Lesar.

I trenger vi en skit-tunell til 200 millioner. Uffamæjen - 27plass og forvirret.

Her er et eksempel på misbruk av sykelønnsordningen :

SIDE2): Sidsel Wiborg (57) har vært ansatt på Slottet siden sommeren 2000. De siste ti månedene har hun vært sykemeldt. I et intervju med VG bekrefter hun at hun har mistet jobben.

- Det stemmer at jeg har mistet jobben min, Jeg har fått beskjed om at jeg ikke er ønsket tilbake, sier hun til avisen.

Wiborg forteller videre at hun ikke har fått noen begrunnelse, og at situasjonen hun har havnet i er årsaken til sykemeldingen. Hun er fremdeles ansatt på Slottet, og hun sier at det jobbes med å finne en annen akseptabel stilling til henne.

- Generelt kommenterer vi ikke ansettelsesforhold, men jeg kan bekrefte at Wiborg ikke lenger har den stillingen hun hadde, sier informasjonsrådgiver Sven Gj. Gjeruldsen til VG.

Roger Larsen.

0 comments:

Post a Comment

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | cheap international calls