Thursday, January 18, 2007

Trist trixemixeri

Vyrde Lesar.

I har vi fått byportal. Har SA rett mann på rett sted. Hvordan kan de greie å rote bort sin egen mulighet til å bli byportal ?? UTROLIG klønete, eller de de dome .....

Gerd Liv Bølla får juling om dagen. Det ser ut som om hun fortjener det, og hun bør gå av NÅ. For LO sin skyld.

Men det er neppe bare Gerd Liv Bølla som opptrer slik i LO, jeg tror hele organisasjonen er bøllete, trixemixete og lite opptatt av rett kvinne på rett sted. Det er bøller overalt.

Sjøl har jeg sterk tilknytning til LO, nedarvet, den ligger i blodet. Om jeg ikke husker feil, var jeg tilknyttet allerede som student, Cafe Opera (som jeg var medeier i) ØNSKET fagforeningen velkommen, vi ville at folk skulle være organisert, jeg har vært tillitsvalgt, deltatt på seminarer .. ju neim it.

Det som overrasket meg mest var hatet mot oss (It folk) som tjente litt bedre enn gjennomsnittet (+25 til 50 % på en industriarbeider, men mindre enn en tillitsvalgt i Nordsjøen). Det var merkelig at både i Bergen og Sarpsborg ble (i El@IT) medlemmene HÅNET fordi de tjente FOR MYE !!!!! Det var trixemixing med huslån(?) brukt til bilkjøp, de stjal fra medlemmene (jeg har aldri sett så mye gratis alkohol som på "seminarene"), det var rettogslett ubehagelig. Da jeg ble sparket brukte min fagforeningskontakt i EDB4tel ingen tid på oss etnisk norske, vi fikk ingen pakke (jeg ba ikke om det heller), bare sparken, men trixemixet sammen med personalsjefen i EDB4tel, med utlendingers ansettelsestid, slik at de skulle ha rett til oppholdstillatelse og trygd i Norge. Nå er det slik at det er bedre å gå på trygd i Oslo enn å jobbe 16timers dager i India, men hva med MORALEN bak det hele. Trixemixeriet !!

Roger Larsen

ps : Den usynlige statsminister gidder jeg ikke engang å nevne. Han er jo omtrent ikke på en eneste bane.

0 comments:

Post a Comment

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | cheap international calls