Monday, September 24, 2007

Putin og lucid dreaming.

Vyrde Lesar.

I Sarpsborg skriver noen om foppall. Det han ikke har fått med seg er at det kan ligge økonomiske intenciver bak iveren om Sarpsborg Toppfotball. Noens lommebøker skal fylles?

I natt traff jeg forøvrig Putin. Han hadde ikke til hensikt å angripe oss sa han, og mens jeg lette etter skoa mine, forsikret han meg om at HVIS han skulle finne på noe, så ville han ihvertfall ringe først. Men han sa det med et lurt smil, luringen.

En ting tinnitus har medført for meg, er at jeg sover dårlig, men det betyr at jeg ofte husker hva jeg drømmer, og folkens !! vi drømmer mye rart. Man kan forøvrig lære seg opp til å styre drømmene sine (lucid dreaming), det har jeg sjøl gjort, og det var artig. Da er nemlig ingenting umulig.

De har stengt Rolvsøybrua, skoleveien var livsfarlig. Er det flere skoleveier som er så dårlig vedlikeholdt at de bør stenges montro?

Roger Larsen

2 comments:

Anonymous said...

Kan du styre hver eneste drøm du har? Eller bare noen?

Hvor lang tid tok det å lære? og hvilken teknikk brukte du?

Roger Larsen said...

Det var lært på et blunk. Man legger seg slik at man holder armen opp, og slik at den faller når man sovner. Hver gang man nesten sovner, vekkes man litt av at armen faller og man er på en måte i en søvnmellomfase. Om du leser engelsk, gå på www.google.com og søk etter lucid dreaming. Det finnes mange teknikker tror jeg. Jeg hadde blekka lucid dreaming på harddisken, men pcen har kræsja.

Jeg husker (jeg har ikke gjort det så ofte) at jeg og en annen person var ute å spaserte i drømme. Så kom vi til en vegg av vann. Nå må vi snu sa min medspaserer, tull svaret jeg, vi drømmer, så vi kan gå opp. Og det gjorde vi. Skikkelig morro.

Post a Comment

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | cheap international calls