Thursday, February 07, 2008

At det går an ...

Vyrde Lesar.

I Sarpsborg fortsetter vanviddet. Noen dager etter utsiktstårnet uten trapp og heis, kommer alså hyttetomta uten hytte!!!

Tor Garseg ville alså bygge familiehytte for seg og sine i Høysand i 1994, står det i SA-blekka, og 14 år etter nærmer han seg pensjonsalder (tida går) og venter fortsatt på å få ta det første spadestikket, selv om han har/hadde/skal få byggetillatelse av kommunen/fylket/staten. Før jeg går videre vil jeg slå fast, at ifølge byens AP-topper, så er det helt sikkert Bondevik sin skyld dette her, sånn at vi får lagt skylda på rektig sted og ikke på de som styrer og steller på en ordentlig måte! Men nå folkens, nå skal dere få høre en historie om den RASKE staten.

Min mor døde den 7. januar i år. Selv når man er død, skal man betale sine regninger, og siden min mor døde på Borgen sykehjem, så måtte hun betale for oppholdet. Den selvsamme dag, 7. januar, var kommunen/fylket/staten inne på hennes innestående trygd og tok penger. De rakk altså å forsyne seg fra min mors innestående trygd, FØR hennes legeme hadde blitt kaldt. Dagen etterpå dumpet det ned en regning i postkassa, på restbeløpet, da fra Sarpsborg kommune! Så Garseg, det er kun når vi, fellesskapet, skal ha noe AV kommunen det tar tid. Som du ser, tar det knapt sekunder om kommunen skal ha noe FRA oss! Kanskje barnebarna dine får se hytta til bestefar, hvem vet, du kan jo ha flaks. Men husk Ise!

Det lyser for øvrig mistro av slike handlinger som min mor og jeg (og sikkert alle andre) ble utsatt for. Av slike kommunale handlinger oser det : ”VI STOLER IKKE PÅ AT DERE GJØR OPP FOR DERE”, derfor græbbær vi te oss. VI, KOMMUNEN, er viktigæst, VI SKAL FORSYNE OSS FØRST!! . Vi, kommunen, tror dere er tyver, at dere er svindlere, at dere banditter, forbrytere, unnasluntrere og drittsekker. Ja, for det er slike signaler en slik handling sender ut! Jeg ble fornærmet, følte meg mistrodd og tråkka på. MAKAN!!

:-)roger

0 comments:

Post a Comment

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | cheap international calls