Friday, June 27, 2008

The Great Rock'n Roll Swindle.

Vyrde Lesar.

I Sarpsborg forlanger Naturvernforbundet handling og ikke ord! BRA!!

AOF har hatt en ”uheldig” praksis med å stjele fra fellesskapets kasse. Det er tyver i natten som stjeler og ”Du skal ikke stjele” er det sjuende bud. Skattepenger som skulle komme de aller fattigste, de som har minst fra før til gode, har blitt trixemixet ut av den Norske skattekassa og gått til .. ja til hva? Praksisen AOF har ført, har utrolig nok vært kjent i Sarpsborg Arbeiderpartis innerste krets og har altså vært velsignet av Sarpsborg Arbeiderparti. Det tjener ikke saka! Alle i LO og AOF som kjenner til dette og lignende saker har PLIKT til å stå fram med det de vet, vi, vanlige medlemmer vil ha luften renset fort!! Aase Furali, kjenner du til flere slike saker? Hva med kultursekretæren i AOF? Og bør ikke folk som har deltatt i svindelen frasi seg sine politiske verv?

Sjøl kjenner jeg godt til lignende tilfeller i LO. Jeg var kort innom tillitsapparatet i ”fagbevegelsen, fagbevegelsen, fagbevegelsen” da jeg jobbet i Telenor, men trakk meg raskt ut. En av grunnene var at jeg ble uglesett da jeg nektet å undertegne på at jeg hadde tatt brevkurs i Folkets Brevskole etter deltagelse på noen LO-møter, en annen grunn var all skrikinga og trakasseringa av meddebattanter på årsmøtene. Skrik, skrem og bestem var mantraet, ja og vill banking med kølla. Misunnelse er heller ingen god politisk drivkraft, så jeg trakk meg skyndsomt tilbake etter et lite år. Siden jeg var IT-ingeniør og tjente mer enn gjennomsnittet, fikk jeg for kjeft og hånord for dette fra tillitsvalgte på farende lag og andre årntlige ærbesfolk og det var jo heller ikke noe moro, men jeg opplevde det samme i Sarpsborg, så misunnelse er nok noe som dessverre har gjennomsyret hele LO?

0 comments:

Post a Comment

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | cheap international calls