Sunday, June 29, 2008

Noen husker 36,9, men har de glemt noe?

Vyrde Lesar.

I Sarpsborg Arbeiderblad er det noen som husker 36,9. Jagland har påpekt at Jens (og venna hans) er for lite i Stortingssalen (det er visst bare FrP som tar det forumet alvorlig!), at Jens (og venna hans) synes for lite, at de glemmer å fortelle om sin egen politikk (når skal de for øvrig få tid til det, de har jo nok med å knekke FrP-koden) og at de muligens befinner seg på Mars under parolen : fremad mars i alle retninger mot folket, MER SKATT TIL ALLE!!! Jens har for øvrig jobba i AUF, vært sjef til og med. Er det langt fra AUF til AOF montro? Hva var det som var vanlig i AUF igjen? Tenke, tenke, tenke … Åjja, nå husker jeg, trixemixing med medlemslistene sånn at man skulle få mer pæng (ulovlig) fra staten, eller fellesskapet som det også kalles. Hmmmm …. ?

Men husker SA hvem som skrek høyest om at "løftet" om avgang ved 36,9, skulle holdes? Det var finansministera det, hu i den RødGrønne regjeringa, hu som nekter å gå av sjøl når hu sjøl ikke holder løfta sine. Løfta om 100% barnehagedekning. ”100 % dekning eller så er dere kvitt meg!” sa Dobbeltmoraldama i dobbeltmoralpartiet SV eller SurreVirre som det kalles på folkemunne! Jeg tror jeg tar meg en reisesykepille jeg, jeg føler meg litt kvalm jeg egentlig æsse.

Roger

0 comments:

Post a Comment

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | cheap international calls