Sunday, August 08, 2010

Master?

Vyrde Lesar. I Sarpsborg xtremfortettes det, bilogasfalt!

Jeg setter pris på ALL natur jeg. Spesiellt nærnaturen, den rett utenfor stuedøra. Men jeg er mer opptatt av xtremfortetting, NO2spyende fylleferjer i Oslofjorden og fly/flyplassforurensing, enn noen master i en fjord som er overbefolket av... NO2spyende cruiseskip og lakseoppdrett. Det er cruiseskipa og oppdretten som ødelegger denne fjorden, ikke noen grønnmalte master.

Sjøl flyr jeg ikke. jeg kjører diselbil defensivt, mine klær blir slitt ut før de skiftes og vi kaster hverken mat eller planker. At noen statsbetalte yrkesprotestanter vil bruke 3-4 milliarder unødvendig på å legge høyspent i kabel, greit nok det, men da vburde de først fjerna høyspentmaster fra tettbygde strøk, da mange regner spenningsfeltene som kreftfremkallende, de har gjort det på Sotra.

Det skal ikke oleboring i Lofoten eller Nordover, det skal ikke trekkes strømledninger ... Å "ro feske" er slutt, det var et slit, og nå vil man altså heller ha trygd og overføringer enn ærlig ærbe. Herreminjesus for en gjeng! Vi fra ærbesklassen er ikke vant til disse statansatte protestfølka, vi hadde nok med å tørke svetten vi.

Her er et bilde fra Halden. Tullingæne tar vare på gamle trehus æ gett, for noen iddiotær. Nei kom te Særp å se, vi har snart reve æll den gamle dritten vi, å bygd bettonghus!

0 comments:

Post a Comment

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | cheap international calls