Wednesday, June 28, 2006

Sachs, og demmokratti.


Vyrde Lesar.

I mener noen er skolen er dårlig. Like dårlig eller dårligere enn alle andre er nemlig Sarpsborgskolene.

Her skulle det vært en artikkel om Kulås, med bilde, men blogger har problem, med det.

Derfor lasta jeg opp bildet på Flickr og linka det derifra. Det jeg egentlig skulle si var : Hvorfor driver ingen denne barnehagen som kiosk om sommern. Man kan tilogmed BO her om sommern, sånn at man slipper innbrudd. Turistvennlig ? nei ! NEi ! NEI !

Men Parrti har kanskje mer sympatti med de globale kioskkjenene på Tørje ? Hva vet vel jeg om det ? Men det virka sånn på døm i SA. Og nå har jeg okkemojja så mye med detta at jeg ikke gidder å gå i skauen, jeg tar handleruta istedet for.

Roger Larsen.

Jeg bruker gjerne, min hjerne,
istedet for jernet.
(Og jernet ? En Sachs sektitre).
Jeg kan likevel lese,
og likevel høre,
men nå må jeg minsanten le.

Jeg ser i avisen,
de har vedtatt å fjerne,
steder vi parkerer på,
men det viste seg så ,
(har de brukt opp den grå?)
de har snudd på det standpunktet nå.
Så her kan det bli både råkk og råll,
ja du husker vel Ha-ha-ha-halaskjold ?

De er likevel glade,
og sier i bla'e,
at de nå helt dønnsikre er,
at demmokrati,
i arbeiderparti,
Fungerer, helt uten besvær.
"For demmokrati, det er tingen"
Sier Engsmyrn
- og ringer til Mingen.

Men "frågan" den henger,
i luften og slenger.
Eller husker jeg helt feil montro ?
At demmokrati er for alle,
ei en samtale, ført mellom to ?

0 comments:

Post a Comment

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | cheap international calls