Monday, June 26, 2006

Jern og Optimister.

Vyrde Lesar.

I er det mange optimister. Heldigvis !

Stillstanden på denne siden skyldes Telenor, UPC, Telenor, UPC ... og en liten tur til Østerdalen.

Roger Larsen

Jeg bruker gjerne, min hjerne,
istedet for jernet,
men den holder seg liten for det,
(og jernet ? En Sachs 63)
jeg kan likevel lese,
og likevel høre,
men nå må jeg minsanten le.

Jeg ser i avisen,
de har vedtatt å fjerne,
steder vi parkerer på,
men det viste seg så ,
(har de nå brukt den grå?)
de har snudd på det standpunktet nå.
Så her kan det bli både råkk og råll
Ja du husker vel Ha-ha-ha-halaskjold ?

De er likevel glade,
og sier i bla'e
at de nå helt dønnsikre er,
at demokrati,
i arbeiderparti,
fungerer helt uten besvær.
"For demmokrati, det er tingen"
Sier Engsmyrn
- Og ringer til Mingen.

0 comments:

Post a Comment

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | cheap international calls