Sunday, April 10, 2005

Arbeiderpartiet

vil ikke at folk skal stå i kø, og det er bra. Når de derfor innfører enda en Østfoldskatt, denne gangen på ny Særpebru, bør det selvsagt være lov å stå i kø, bompengefritt, over den nåværende Særpebruæ. Tenk å kalle politisk press/påvirkning for "syting" som ordfører Engsmyr gjorde. Han ville ikke legge press på stortingspolitikerene, da han anså dette som SYTING (det stod i SA). Gå av Engsmyr, problemet er bare at de som kommer etter deg er omtrent like APete.

Uten innlegga i SA sin "Leserspalte" hvor vi satte ord på den massakren som forgikk på E6, hadde intet blitt gjort. Arbeiderpartiet, SV og Senterpartiet mener jo at bruer til omtrent øde øyer i Distriktene, er viktigere enn Østfoldske liv.

Om APete politikere : Ta denne Desire Henriksen. E-mailadressa si har hun på kommunens sider, men hun ønsker ikke mail fra arbeidsklassen. Jeg sendte henne en mail om bilkjøringa i kommunens skolegårder, men det var hun ikke interessert i å høre om, hun opplyste at hun "tok saken til etterretning". Og at hun ikke ønsket slike e-mailer !

Fytterakkern for en politiker, men hun har vel gått i APs skole, og blandt elevene der er det jo få som har gjort en ærlig dags arbeid. Men de synes det politiske spill er nesten like morro som krig og fred og vindmøller og sånn !!

Selv kan jeg uten blygsel skryte av at jeg har gjort mer for landet enn de fleste nåværende politikere : jeg har gitt blod 135 ganger.

PS. Leserspalten i SA har desverre blitt en spalte for organiserte politikere : Redaksjonen synes det er galt at vanlige folk skriver innlegg, som vi så på Festiviteten ved 75 års jubileet : Redaksjonen were Hobknobbing the political Glitterati.

Kanskje det er på tide med redaktørskifte igjen, ikke bare kanskje forresten, ser man bort i fra reklamen, sporten og ANB meldingene, blir avisen tynnere og tynnere, og stadig oftere et redskap for AP. Innimellom er lederene ganske lik de som står i Dagsavisen forresten !! Det sier ihvertfall folk når de spør meg hvorfor jeg ikke lenger skriver innlegg i leserspalten, og de blir ikke overrasket når jeg sier at jeg ble lei sensuren. Tenke seg til : En redaktør som sensurerer leserinnlegg !!

Roger Larsen

4 comments:

Anonymous said...

For meg er ikke Desire Henriksen noen typisk AP politiker...hun minner mer om en typisk RV politiker. Å lesde hennes leserinnlegg i SA får meg til å frykte framtiden.

Roger Larsen said...

I hvertfall Broiler ..

Anonymous said...

De som vil kjøre bompengefritt, kan krysse elva på E6.

Roger Larsen said...

Det blir nok bompenger der også, akkurat som Svinesund, bompenger overalt !

Post a Comment

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | cheap international calls