Thursday, January 05, 2006

Kanelsukker og andre sukker. SUKK !

Vyrde Lesar.

I har vi ikke bare søte syttenisser som skal til London for å gjøre seg berømte, men også Band som ER berømte.

Det er glatt overalt.

Fortauene kan ikke brukes og alle bakveier er dekket av kanelsukker. Biler spinner, folk går i veiene, går på tryne, men foran Rådhuset er det sikkert bart.

Og i Gågata. Men for å komme seg dit må man over ultraglatta, TØRJE, med de renslige restaurantene (lokkal pissa og oppmalte daue kuer mellom varm, søt loff).

Her har kommunen "strødd" et fortau i Per Gynt veien. Ja, ja ...



SA tips og triks + pdf NEI

1. TA hele reklamemarkedet. Sørg for at de som kjøper reklame får så det susær både i AVVISSA og på nettet. Kjøp opp konkurrenter og legg dem ned. Ferdig !!??

2. "Gi bort" ei lita reklameblekke hver dag, men sørg for at hovedblekka er stor, seriøs og altomfattende. Bruk nettet til å reklamere for saker i pappirblekka og papirblekka til å annonsere for saker i nettblekka. Vær forsiktig med referater fra NTB, ANB og Jongstørje.

3. Spar penger. Trenger jeg egentlig 22 grafikere som koker kaffe. Kan jeg benytte meg av flere frilansere (og underbetale de og stjele bildene deres (SA stjeler bildene til frilansere !! allerede !!)) Kan jeg bruke en blogger på Stadion, en blogger med kamera, videokamera, mobiltelefon, PDA ? Må vi sende folk til treningsleiren til Sparta på Mallorka ?

4. Mer LOKALSTOFF, LOKALSTOFF, LOKALSTOFF, LOKALSTOFF. Skal man få nok tips, må man være på TIPSERENS side. IKKE håbnåbbe the pollitikkal glitteratti, for døm prekær bare tull allikevæl.

La et kamera stå på Tørje, ved fossen .....

5. Ikke legg ut PDFer, en vakker dag er de her : SENSUR . Stakkars Narvesen når dette tar av. Der koster et tidsskrift på opptil 180 kroner. Finn ANDRE formater, som ikke kan kopieres. (Dette er et eksempel i PDF, men det er så fint).

6. Bruk LESERNE, LESERNE, LESERNE. Dette er altfor dårlig ! Det er en vits, bare tull (og da tenker jeg ikke på svenskegrensa).

7. Frigjøre seg fra Rådhusets lenker.

8. Vær ærlig i kommunikasjon med kunder (det er lesere og reklameplasskjøpere i riktig rekkefølge TAKK !)

9. Og snart leser vi avvissa på en sånn en ?




Roger Larsen.

Min sønn vil ha egen hjemmeside. Kanskje får han en her, men han må lære nettvett først.

Skal jeg brenne meg en ny bilcd montro ? Tom Waits (Foreign affairs) og Nic Cave (Bryter Later).


O TEMPORA O MORES ! HUSKER DU DISSE. DE ER IKKE GAMLE !!


PS : A-pressens hovedorgan melder at Fred Olsen, Munch selgeren, ikke selv vil innse at han burde donere Munchene til Staten, så bør staten kjøpe de. Hvorfor det, den suppsidierte A-pressen gikk med kapitalistoverskudd i fjor. 197 millioner etter tre kvartaler og la oss si 250 millioner etter 2005. (og hundrevis av suppsidierte millioner årene før !!). Kan ikke A-pressen kjåpe Munchene da, og forære de til staten ?

4 comments:

Anonymous said...

Ungdommen nå til dags, dere skal alltid klage. Det er bra strøing dette de har fått til på Kurland. Når jeg var ung så måtte vi strø selv!

Roger Larsen said...

Ung og ung fru blom.

Men jeg strør jeg også, henter sand oppi kassa ved hesteskoen og strør for gamle damer.

Når jeg var ung, strødde man IKKE det heletatt, vi spara, hang bakpå bussen, kjørte med kjetting og gikk på ski. Årntlige ski, av tre, og Kongestavae (makan til Olav Rex sine). Aronsløkka, Aronsbakken og oppi skauen. Skia knitra, sola skinte rødt, vi var aldri kalde (sånn som asFALTEN OG BETTONGEN BLIR OPPI LANGEMYRSKAUEN).

Anonymous said...

"Har selv sittet som hovedtilitsvalgt i en bedrift med over 100 ansatte der flesteparten ikke var organisert og selvfølgelig øvet ikke jeg press på at de skulle organisere seg. Fikk forøvrig klar beskjed fra LO`s representant om å gi faen i å forhandle for de som ikke var organisert( så vidt jeg vet sitter denne personen som ordfører i Sarpsborg kommune idag). Solidaritet?????"

http://vg.transact.no/Item.asp?GroupID=181&Group=UFO&ThreadID=852928&Thread=Viktig+22+JULI%3A++IKKE+G%C5+UTEND%D8RS++IDAG+&Page=-1#11260191

Anonymous said...

dette er selvfølgelig kilden:

http://vg.transact.no/Item.asp?GroupID=132&Group=Politikk+%2D+Norsk&ThreadID=938305&Thread=Heia+Siv+og+Frp&Page=-1#12895968

Post a Comment

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | cheap international calls