Vyrde Lesar.
Jeg har klagd på Telenor :
Kjære Telenor.
Lenge har det gått som sirup på min ADSL linje, etterhvert begynte maskinen å koble seg av internett av seg selv, jeg har reinstallert XP, MSNChatten, installert og reinstallert IE, byttet til Netscape, firefox og Mozilla, byttet mailprogram, avinstallert barnas TCP/IP spill (som de spiller online mot amerikanske servere), avinstallert og reinstallert flere ethernettkort, skiftet firmvare i routeren, satt opp routeren pånytt flere ganger, prøvd å installere ADSLBredband direkte vha den tilsendte CD, stanset, renset og sjekket PC to ganger, avinstallert mikroskopet, avinstallert scanneren, avinstaller printeren, avinstallert Lego robotics, avinstallert fotoapparat med software, avinstallert videokamera med software, avinstaller bittorrent, avinstallert windows works og intallert windows offic, avinstallert DB2 (flere versjoner), avinstallert Oracle (flere versjoner), ryddet i registre, ryddet på harddisk, defragmentert flere ganger, kjørt chkdisk flere ganger, avinstallert Yahoo desktop search, avinstallert antivirusprogrammer, slått brannmurer av og på og brukt forskjellige, avinstallert Google desktop search (som ikke gikk samtidig som Yahoo), klødd meg i hue og ræva i ukesvis, og så er det en feil i sentralen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jeg regner med at dere tilgodeskriver ADSL-"leie" for den tiden dere kan se at dette problemet har vedvart. Se feks i min logg. Min maskin har koblet seg opp og ned utallige ganger daglig over lengere tid, det har skapt usikkerhet, mye arbeid, frustrasjon og ikke minst triste barn, SPILLETIMEN, mellom 1830 og 1930 har vært umulig å bruke for de.
KOMPENSASJON takk. Dere har ikke levert produktet dere har lovt, muligens pga slurv, noen må jo følge med på loggene, innimellom ihvertfall !!
Roger Larsen
Ps : og la meg slippe å kontakte Forbrukerrådet og Post og teletilsynet denne gangen, ja la meg også slippe å skrive snail mail til Baksaas. Det var jeg nødt til ved forrige korsvei.
Her følger det Telenorske svar :
Fra: Telenor Kundeservice
Sendt: 5. april 2005 12:25
Til: Roger Larsen
Emne: Re: Melding fra Mitt telefonabonnement - Internett - Teknisk - Oppkobling til Internett
Hei.
Takk for din henvendelse til Kundeservice!
Jeg beklager de problemer du har hatt i forbindelse med ditt adsl abonnement. Jeg har derfor lagt inn en kompensasjon på kr 1098,- som tilsvarer 2 mnd gratis adsl abonnement. Dette vil komme som fratrekk på din neste faktura.
Håper det ovennevnte hjelper deg. I motsatt fall, ta gjerne kontakt ved å svare på denne e-posten, eller via www.online.no/kontakt . Husk at du også kan finne løsningsforslag og annen nyttig info på http://www.online.no/hjelp--
Med vennlig hilsen,
Inger Lise Abrahamsen
Telenor Kundeservice
0 comments:
Post a Comment