Saturday, October 18, 2008

Øl

Vyrde Lesar.

I Sarpsborg blir følk forbrytere av det som er lovlig i Sverige.

Og siden SA ga meg et gavekort fordi jeg så og filma noen som skjøt en ælj, brukte jeg litt av det på øl og litt på ei blekke






Oktoberøllet smakte oktoberøll, men kokkosnøttøllet ikke akkurat falt i smak (for å si det mildt), det passer vel egentlig best på Arbeiderpartiet i Sarpsborg sitt julebord, eller for de som liker å drikke harsk sololje. Grøss ... Ruddles County har jeg drukket før, men kun polutgaven fra Sverige, men det var Fullers London Pride jeg egentlig så etter. Nøgne Ø er etter min mening et alvorlig overpriset produkt, men det skal bli morro å prøve Brown Ale varianten. Brown Ale har jeg kun drukket i London, og da av høstvariantene. De har som kjent høyere OG enn sommervariantene.

Her er blekka :

0 comments:

Post a Comment

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | cheap international calls