Tuesday, June 12, 2007

Sølvstu

Vyrde Lesar.

I Sarpsborg blir det mer leven. Og nå har ungdom med biler inntatt ballbingen på Kurlandskolen om kveldene.

Gikk tur i "naturstien" (takk borregaard og skogselskapet for fine plakater med opplysninger) langs sølvstuvassdraget i går. Greitt nok, men jeg tok ikke et eneste bilde, så det er mer spennende oppe i Kurlandskogen. Det var mye æljespor, mye pippipp (tilogmed en tiurrøy og gjøken), men ellers så var det ikke akkurat spennende. Men nå er det gjort. Neste prosjekt er Skjebergfjelle mot Degernes og stenhoggærplassene der. Og det blir neppe noen daglige turer til Sølvstu, knapt nok årlige regner jeg med. Var nedom Soli kirke og hilste på en gammel avdød venn. Fin kirke, flott sted. Åsså varre Linna hjem.




Roger Larsen.

PS : Avinor bruker 3 milliarder på økt sikkerhet for å forbedre sikkerheten på flyplasser i de øde strøk. Det er noe annet med sikkerheten på veier i sentrale strøk gett !

PSS : prøvde å installere (gikk bra) og å bruke Applese webleser "Safari" i går. Den virka ikke, gikk av luften av seg selv, brøt sammen og jeg avinstallerte. Kan det være noe med PCen min, Komplett lurte meg litt !

0 comments:

Post a Comment

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | cheap international calls