Friday, August 03, 2007

Se der er Bergman Ullmann (eller omvendt).

Vyrde Lesar.

iSarpsborg er Hans majestet tilbake. Han har vært savnet.

Antonioni og Bergman er døde og selwom de begge er store filmskapere og jeg har sett xtremt mye film, så har de aldri vært blandt mine favoritter. Jeg er kanskje for ung, da jeg aldri har skjønnt "film noir" heller og aldri Malteserfalken (må man like gammel film for å være filmbuff?).

Uansett så tror jeg at min aversjon mot Bergman skyldes Ullmann. Jeg har alltid ment at hun har utstråling som en røkt ål. Stiv, uspennende og totalt ukreativ. Dække nok å ha barn med Bergman Ullmann. Heldigvis .... og det er jo en grunn til at Ullmann ikke har fått så veldig mange roller i Norge. Det har vært nok skuespillere MED talent til å konkurrere om rollene. Eller ....

Roger Larsen

0 comments:

Post a Comment

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | cheap international calls