Saturday, March 06, 2010

Hva driver SA med? Et av de siste innlegg om våre lokale kinasympatisører.

Vyrde Lesar.

I Sarpsborg skal man bygge kiosk til nærmere 6 millioner. Tiltredes!

SA bryter 3.6 , 4.14 i vær varsom plakaten, og jeg har bedt datatilsynet se på saken.

At vertene sender PM (innen Origo) er det egentlig ingen som har noe med, eller bør vite om. Om mottaker velger å publisere en PM, er en helt annen sak. SA bryter melemsavtalen i punkt 9 :

9. Kontaktinformasjon du har registrert hos oss behandles konfidensielt og vil bare brukes til å levere tjenesten Origo. Vi behandler all informasjon som kan knyttes til deg som medlem av Origo i overensstemmelse med norsk lov.

Jeg har bedt om å få svare, men SA svarer ikke engang på forespørslene. Jeg har egentlig aldri brydd meg om den systematiske strøm av skjellsord andre har øst inn i mine tråder. Enkelte har tilogmed lagt ut bilder av analåpninger. Disse er fortsatt Origomedlemmer (og jeg vil til siste åndedrett forsvare deres rett til å forbli det), men at man skal bli kastet ut pga tre bokstaver og så legger SA ut opplysninger og meninger om undertegnede uten at jeg får ta til motsvar, det synes jeg er toppen av frekkhet. Hadde forøvrig tittelen hatt tre i’er så hadde den vært innenfor det berømte feltet, og jeg ba om hjelp til forkorting.

Hva er så en tittel ? Falla har i dag (og har regelmessig hatt) innlegg på FORSIDEN av salternativ, som dekker omtrent hele forsiden. Dette skjer fordi han ikke bruker avsnitt. Han blir ikke nektet å komme med sine meninger. Fallas forside på sarpeliv.no ser du i bunnen.

Nå har de også nektet andre å stille spørsmålstegn ved om tre bokstaver i en tittel egentlig er grunnen til utestengelsen. Skriver du Roger Larsen i et innlegg på sarpeliv.no eller debatt.sa idag, blir innlegget slettet. Dette er vel egentlig holdninger som hører hjemme i andre typer regimer, og kan muligens sammenlignes med sensurmyndighetene i Kina.

Her er hele sulamitten.

0 comments:

Post a Comment

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | cheap international calls