Wednesday, August 10, 2011

68erra har dratt opp stigen. (og de donkle bSAkrom)

Vyrde Lesar.

I Sarpsborg vil den som har et alvorlig ord å si til offentligheten, snart få erfare, at ordets frihet, som all annen frihet, er en frihet for makthaverne. For folket er den en illusjon og en løgn.

Kammeraten min spør : Er det pøbler som herjer i gatene i byer i England eller er det arbeidsløse som raser over kutt i budjetter og sosiale ytelser? Faktum er at over 80 millioner er arbeidsløse i EU og i noen land er opptil 50% av unge mennesker uten jobb. Tror det er stor fare for at dette vil spre seg til andre EU land.

Og jeg svarer : ‎68erra har dratt opp stigen over hele Europa, etter å ha bevilga seg enorme privilegier, skyhøye pensjoner og fete trygder. De bryr seg ikke om ungdommen. Det er kun JEG, MEG, MITT, MEEEEEEER!!

0 comments:

Post a Comment

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | cheap international calls