Tuesday, August 02, 2011

Bare tull om bare tull.

Vyrde Lesar. I Sarpsborg

"Tråden “Bare tull i SA” inneholder både avsporing, påstander/insinuasjoner om ulovligheter, udokumenterte påstander og personangrep. Alt sammen klare brudd på våre retningslinjer for debatten på Sarpeliv.no og dens underliggende soner." Hilsen Bengt Lyngstad.


At jeg svarte på denne mener du?

“Du bør få egen spalteplass i SA med kjent sidenummer – gjerne en halv side hver dag til alt våset du skriver, slik at vi abonnenter kan “bla videre”. Sorry Roger, men jeg tror ærlig talt ikke det finnes veldig mange som gidder å lese en eneste setning av dine avisinnlegg. Hadde du begrenset deg i langt større grad – så hadde du kanskje klart å skape interesse og bli bidragsyter til en åpen og konstruktiv debatt. Men for all del: Bare fortsett… bare fortsett..
Bjørn Tore Aarsvold”

Han avsporet jo “debatten”, men man bør jo kunne svare. Og så visste jeg at han tok over og “rydda opp” i AOF og da kunne han jo vite noe som vi andre ikke visste. Men å avspore gjorde jo Moe også tidligere, men som jeg sa til ham : det er sånn debatter utvikler seg.

Når det gjelder Sofus og Per Hansen i samme tråd, synes jeg egentlig ikke at de drev personangrep på meg, jeg tåler mye mer enn det (og folk må jo få lov til å blåse ut litt).

Når det gjelder lederne som ikke kan kommenteres, så har Moe fortalt at når han/dere ikke skriver, så kommer de fra Oslo, det kan hende de ikke kommer fra ANB, men de er ikke undertegnet. Og derfor er de et donkelt bakrom som vi vet lite om.

Jeg og mange med meg synes dere har tatt altfor hardt i. Folk forstår det egentlig ikke.

Om jeg smalt litt for hardt med leppa ovenfor Aftenpostjournalisten så er det fordi at han systematisk legger ut tråder (nå også med fet skrift), som er sperret for kommentarer. Det er enetale og det er ikke slik Origo var ment. Jeg synes dere skal gå tilbake på denne utsperringa, jeg synes dere tar feil. Og påstandene om ulovligheter finner jeg ikke, AUF er dømt for å rapportere inn for mange medlemmer, han som ble dømt i AOFsaken sa at han tok på seg hele skylden og ikke ville sladre. Og personangrep ser jeg, men de på meg og det er helt OK, ihvertfall fra folk som opererer med fullt navn.

0 comments:

Post a Comment

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | cheap international calls