Saturday, November 19, 2016

Disspengsassjon til de rike som da blir rikære.

Vyrde Lesar.

I Sarpsborg får rike utbyggere disspengsassjon til det ene og det andre om det ikke bygges for nærme der det bor pollitikkere ....

Jeg har sendt brev til Sarpsborg kommue.

Hællæ igjen.

Dette står på hjemmesida til kommunen "Dersom du skal gå i gang med et byggetiltak må det være i tråd med plan- og bygningslovens regler." Siden dette ikke ser ut til å gjelde alle, så er spørsmålet : Vil det gjelde meg? Ser at ved Tunevannet får noen lov til å bygge kasseleiligheter, mens de som bor nærmere Tunevannsveien 14, ikke får lov. Det bor ingen politikere nærme meg, så da får jeg vel dispensasjoner akkurat som de nede i Hilditchgate? (tror jeg det het)... Der de skal bygge i seks etasjer ...

Jeg ser også at rikinger får tillatelser til xtremfortetting FØR de har kjøpt tomt/hus med stor eplehage. Fungerer det sånn at de ser en stor tomt, ringer kommunen og får dispengsasjonene de trenger og deretter ringer de på hos eieren og tilbyr seg å kjøpe? Eller må eieren ha gitt forhåndstillatelse til salg? Vi på gølvet, vi neggative, vi lurær på sånnt se.

Sjøl har jeg blitt mobbet på det aller værste av Sarpsborg kommune, kalt neggativ av enhetsleder Pål Nilsen, kallt sekunda Sarping, og vurderer å flytte fra mobbekommunen. Det er derfor jeg spør. Når jeg forteller om denne mobbinga, så tror folk meg rettogslett ikke, jeg må vise de brevet fra kommunen.


Roger Larsen

0 comments:

Post a Comment

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | cheap international calls