Monday, October 30, 2006

Rådyr i hagen. Råbillige tomter til de rike på Grålum.

Vyrde Lesar.

I Sarpsborg er ei pissæbule stengt. Det bryr jeg meg ikke noe om, men det som er trist er at utsiktsbaren på Saga hotell er stengt. DET ER TRIST DET.

Frp kvitter seg med gammelmennene og vil se på Fagbevegelsen. Det er bra, da store deler av fagbevegelsen er infiltrert av hemmelige marxister. Ikke bare Valla, men også i alle andre skikt. Noen har tilogmed skiftet etternavn. men det er jo ikke så rart !!

I min hage har jeg ofte rådyr, og min festetomt var rådyr, vannavgiften er rådyr, men om man er rik nok så får man råbillige tomter på Grålum. Som Bukkarten.




Roger Larsen.

Ps : Frp skifter ut gammelfrperne og slipper jentene til. BRA.

Pss :

Barnevernet jobb nr. 1. Karita Bekkemellom oktober 2005.

Kan ikke love noe løft. Karita Bekkemellom oktober 2006.

Var det 40 MILLIARDER vi bruker på et håpløst gammelmodig og bevisst ineffektivt landbruk ?

Psss : Da jeg var i Halden på lørdag, støttet jeg noen ungdomsskoleelever som skulle reise med de hvite bussene til Polen og Tyskland for å besøke konsentrasjonsleirene. Kanskje slike turer burde inkludere leirene i de sosialistiske statene, Østeuropa. Ungarn, Polen, Tsjekkoslovakia, Romania, Bulgaria og Albania. Kanskje de baltiske land burde regnes med. De var jo under vingene til det sosialistiske drømmelandet Sovetunionen, eller Russland, eller hva disse forkvaklede regimene kallte seg.

Pssss : Når jeg spaserer gjennom sarpsborg undrer jeg ofte på hvorfor de såkallte byplanleggere så konsekvent forsømmer og overser de sosiale og kulturelle funksjoner som hører bylivet til. Arbeiderpartiets reserveordfører teller kafeer og var med på å ødelegge Sarpsborg som by, da de vedtok Tragedien på sandtorget.

Psssss : Noen dyr er likere enn andre dyr, derfor endrer vi reglen når det passer oss : "Vil endre LO-regel for å gi Valla gjenvalg NTL-leder Turid Lilleheie vil endre 60-årsgrensen i LO, slik at LO-leder Gerd-Liv Valla (58) kan sitte i fire ekstra år." Og så er hun jo så flink, sterk, barsk, flott osv. osv i det tyteuendlige.

Pssssss : Med hvilken rett stjeler vi arbeidskraft og hjerner ?: "De Polske fangene skulle egentlig sittet bak lås og slå. Men fordi Polens arbeidstagere har flyktet vestover, er fangene løslatt for å jobbe."

0 comments:

Post a Comment

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | cheap international calls