Tuesday, October 17, 2006

Geriatrigreier.

Vyrde Lesar.

dette er blogg nummer 700 - omtrent på rad. Mye rart, mye tull og mye morro (synes jeg sjøl da, og det er nok bare jeg som leser dette smørreriet. Men det er en god øvelse i å skrive noen ord daglig. )

I har vi geriatrisk rock på det beste. Det er trist at barn i dag vokser opp med VG-lista og ikke ser annet en skrevende tupper, og rappende, gullbehengte noxakter. Hvor er revolusjonen i musikken, hvor er the thundering stones. Hvor er nyskapingen ?

London Calling !!! Husker du rocken, britpopen, nyveiven ... og alt det andre.

Eller så er det første styremøte i Russen 72 i dag. Snart 35 år siden vi var russ. Hmmm ...

Deliverance - Picknik med døden.
Cabaret - Kabaret
Deep Throat.
Play it again Sam.
The Godfather - Gudfaren
Fellinis Roma.
Frenzy.

Musikk hadde jeg nok slutta å høre på på den tiden, muligens fordi jeg da allerede var i ferd med å miste hørselen, og hadde problemer med lyd.

Middle of the road - Soley Soley
Pop Tops - Mamy Blue
Ratiti
Saft - People in Motion
Sultana - Titanic
Finn kalvik - En tur rundt i byen
George Harrison - Bangla Desh
Joan Baez - The Night they drowe old Dixie down.
John Lennon - Imagine
New Seekers - I'd like to teach tthe world to sing
Cat Stevens - Morning Has Broken

Roger Larsen

Ps : Regjeringens smykkeskrinekspert, næringsminister Dag Terje Andersen, presses nå av LO til å stanse salgsplanene for Hydros alminiumsvirksomhet. Stans all endring og nytenking !! NÅ !!!

Pss : Arkitektur i Halden har fått pris. Hvorfor bruker man ikke arkitekter i sentrum montro ?

Psss : Kulturhus i Bergen under videreutvikling (hele byen summer av kultur egentlig). Fotball ?

Pssss : Jeg må tilstå. Jeg har betalt barnehage svart. Jeg har betalt håndtverkere svart. Jeg her røkt rare sigaretter. Jeg har smuglet både en og to flasker vin, brennevin og øl. Jeg har drukket hjemmebrent. Jeg har jobbet svart. Jeg har lastet ned fra nettet. Jeg har stjålet en kotelett på EPA i 1969 og en pose karamellsaus hos Rådæn i 1959 (den lå på gulvet, og jeg angrer enda). Jeg har kjørt for fort. Jeg har muligens sneket i kø, men det er jeg ikke helt sikker på. Jeg sykler uten hjelm. Jeg har drukket øl på silhuetten og vært full. Jeg har muligens tent på en skogbrann. Jeg har skutt småføl med luftgevær og hagle.

Jens !! Er jeg klar ?

0 comments:

Post a Comment

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | cheap international calls