Friday, April 09, 2010

Det bryter sammen og et par "hominid fossils fill human ancestry gap."

Vyrde Lesar.

I Sarpsborg skal man rive museumsbygningene.

Posten har slutta å bruke jernbanen da de ikke stoler på NSB lenger, noen venner tok toget i Østerdalen heromdagen, på få minutter talte de nærmere 150 trailere på veien som gikk paralellt med jernbanen. Det er trist, men det som er like så trist, er at jeg skjønner ikke at folk tør kjøre på disse veiene heller. Det er ikke bare jernbanen som er i ferd med å bryte totalt sammen, det samme skjer med det norske veinettet. Jeg kjørte Hammerfest – Sarpsborg i fjor. Det gjør jeg aldri igjen, jeg holder meg til sikre og bompengefrie veier i Sverige, selvom jeg må betale for å komme ut av landet.

Nasjonal Transportplan? Ikke se på hva de skriver, ikke hør på hva sier, SE PÅ HVA DE GJØR. De systematisk driter i folks hverdag, HVORFOR LAGDE DE IKKE SEKS FILER PÅ SANNESUNDBRUA? Hvorav en var lokal i hver retning?

BRUK PENGA NÅ! INVESTER I INFRASTRUKTUR! Ånæjj, det var den borgerlige regjering i Sverige som skulle investere ca 500 milliarder i infrastruktur de neste 10 åra. I Norge er det et gammeldags hobbylandbruk som skal ha den halve billionen

Hominid fossils fill human ancestry gap: "Two well-preserved 2m-year-old skeletons belonging to a previously unknown species of hominid have been unearthed in South Africa"

0 comments:

Post a Comment

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | cheap international calls