Monday, April 19, 2010

Jeg angrer ikke.

Vyrde Lesar.

I Sarpsborg har venstre (de er så små at partinavnet skrives med liten bokstav) hatt landsmøte ute på Grålumleira. Er det noe galt med Sarpsborg sentrum?

Nyvalgt nestleder i venstre, Helge Solum Larsen, ble tvunget til offentlig botsgang i VG etter å ha røyka hasj. Han jugde og han sa "Jeg angrer". Jeg har også røyka hasj. Jeg angrer ikke. Hvorfor skulle jeg det?

Kæsjuælls og hulliensere bør røke hasj, da blir'e mindre slagsmål.

Og hasj virker inn på knøtten, det gjør ikke helsekostgift. Av 416 påstander om helsemessig postiv virkning, var det 8 som ble ansett som vitenskaplig holdbare. Skygg unna sjarletanbutikkene, bruk heller penga på hasj eller øl og et eple. Og gå en gratis tur. Det skal jeg gjøre nå, jeg og Freddy.

0 comments:

Post a Comment

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | cheap international calls