Friday, January 05, 2007

LIDL og mystisismen.

Vyrde Lesar.

I foregår pissædiskusjonen. Men hvorfor lager de ikke pissæen sjøl da montro ? Det er jo like lett som å koke potitter. Og som den Gildeansatte sier her er mye rart, mye svart og mye utenfor kontroll. Hva skal folk med 25 issalater innhandlet på LIDL feks. Grøss ....

LIDL er forresten stengt. Jeg har handlet der regelmessig, da de trenger belønning for å ha presset prisene (nå er det forresten så dyrt på COOPene at jeg nesten blir kvælm av å handle der). Men når mystisismen tar overhånd, og de ikke vil si hva, når og hvorfor de stenger, så vet jeg ikke om jeg gidder å handle der mer. Kundeforakten LYSER fra LIDL når de nekter å svare på omtrent alt.

Og siden COOP er dyr, har visst SA fått forbud av LO. LO vil ikke ha noen undersøkelse av hvilke butikker som er billigst (og ergo --> DYREST). Forbrukerstoff mangler forøvrig helt i SA, som stadig mer kan kalles ANB-SA. ANB er arbeiderpartiets nyhetsbyrå (eller noe i den duren), og sånnt blire kjedelig avvis av.

Bilder, nyhetsstoff, filmanmeldelser, ledere ... juneimit.

Og kammeratene i regjeringa tar kappitallista sin side MOT MILJØET : Et flertall i Arbeiderpartiets stortingsgruppe anbefaler regjeringen å gå inn for grunneiernes vernealternativ i Trillemarka i Buskerud (punktum finale).

Det eneste som skilte Hill Marta Solberg fra 50tallet var hennes klær. Jeg har vridd mine grå hjerneceller og lurt på i åresvis : hvorfor har dette mennesket et så fremtredende verv i Arbeiderpartiet. Hun er jo ikke direkte lur, hverken politisk eller juridisk. Svaret er nå gitt : HUN VAR KVOTERT INN. Og nå skal hun bli belønnet med fylkesmannsembedtet i Nordland (?).

Roger Larsen

0 comments:

Post a Comment

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | cheap international calls