Wednesday, September 06, 2006

Kjærringgreier

Vyrde Lesar.

I har man funnet en liten båt. Hva med den som ligger under Tune Kirke da ?

Og i Fredrikstad er det vel som i Sarpsborg. Det er nok derfor gamle gubber drar på fotballtur (nå skal forøvrig kommunepamper ut av styrevervene sier Haga) og til lekeland i Glasgow. Bibliotek er jo en kjærringgreie og Unniversiteter å sånn er jo for ungdom, ikke noe for eiendomsutviklere som heier på Sparta eller menn med elefantføttene godt planta i leira fra 50tallet.

GERHARDSEN has left the building !! Men det spirær og gror på Greåker ..

Kællegreier, nei det er aksjeinvesteringer og sånnt !!!!!

Roger Larsen

Ps : jeg ba Rådmannen om å ta en telefon til NN som var saksbehandler da jeg skulle kjøpe tomta mi på Kurland. Det gadd han ikke, da han ikke hadde telefonnummeret (eller noe sånnt). Telefonnummeret fant jeg etter 1 minutt på www, men da jeg ringte forstod jeg på resepsjonisten at han ikke var så veldig interessert i Sarpsborgkontakt. Telefonnummeret viste det seg at flere Sarpsborgpolitikere hadde også, men som sagt : Ikke rådmannen.

Her er en kommentar til Nokassaken fra Dagens Næringsliv:

Alle advokater vet at dersom en person først har løyet om én ting, kan det såes tvil om han også gjør det neste gang. Derfor burde de tiltalte fått råd om anger og tilståelse på et tidligere tidspunkt. For hvorfor skal vi tro på dere nå, når dere selv sier at dere løy sist?

Hmmm ....................

0 comments:

Post a Comment

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | cheap international calls