Sunday, February 12, 2006

Mor, jeg vil se solen og omelettar.

Vyrde Lesar.

I kan man gå turer, men jeg innrømmer det, jeg liker ikke lenger vinteren. Jeg liker ikke lenger kulde, snø og korte dager (som nå heldigvis) blir lengere.

Jeg liker heller ikke dårlige oppskrifter. Siden jeg leser mange aviser (aftenposten, dagsavisen, fredrikstadblad, SA, fiskaren, computerworld) som abbonnement og flere på nett og bibliotek, leser jeg mange oppskrifter. I Fiskaren og SA er det ofte feil i oppskriftene.

I dag skal jeg lage omelett etter SA oppskrift. Midt inni oppskriften står det plutselig : "Sett gruillen på sterk varme" og så står det ikke noe mer om grillen. Leser de ikke korrektur ? nei, det vet jeg at de ikke gjør fra den tiden jeg skrev leserinnlegg : de kunne trykke det utroligste feilskrivninger. Men overskudd, det skal de ha.

De burde hatt en konkurrent.

Roger Larsen

0 comments:

Post a Comment

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | cheap international calls