Friday, February 03, 2006

RødGrønn skatt OVERALT og badeland

Vyrde Lesar.

I har vi politikere som ønsker eiendomsskatt PÅ ALT :

Eiendomsskatten beholdes som en frivillig skatt som ikke lenger avgrenses til bymessige strøk.

Og vi har vært i Langesund, på badeland. SKYGG UNNA !!!!

Hei.

Vi var hos dere forrige helg, 28.29 jan, og var meget misfornøiet. For å si det pent og på bergensk.

Hotellet var nedslitt. Vi skar oss opp på glass i "biblioteket" da vi skulle ordne på en pute for å sitte ned. "Pizzabaren" var stengt, rommet var kaldt, og de ansatte låste seg inn på rommet uten å vente på "kom inn". For å levere chilinøtter !

Da vi ankom hotelle fikk vi rom nummer 349 (339 ?). Barna og mammaen stakk omtrent øyeblikkelig ned i badeland, mens jeg, pappaen, skulle ta en liten blund etter en litt starbasiøs kjøretur (vi bommet på veien). Jeg la meg nedpå og sovnet, men våknet av at det var koldt på rommet, 18 grader. Da jeg skulle skru på varmeovnen viste det seg at den ikke virket. Jeg gikk ned i resepsjonen for å klage, ble lovt ny varmeovn, men hørte aldri noe mer fra hotellet. Det var ikke varme i gulvet på badet, men det var varme i håndkleopphengerne. Sikkerhetslåsen på blandebatteriet var også i stykker/totalt fraværende.

Jeg la mobilen i vinduet, etter en stund viste den 16 grader.

Fra en ventil på veggen strømmet det iskald luft, den var så kald at det var ubehagelig å ta på ventilen/holde hånda i luftstrømmen. Vi hang et håndkle over denne, men det hjalp lite.

Vi så på TV iløpet av kvelden, iført dyner.

Barna måtte ligge med hodene fra vinduene om natten, da de frøs. "Sengen", den til høyre, sett fra inngangsdøren, var så slitt at den bikket/slo seg sammen da min eldste sønn skulle stå opp.

Det ble et morgenbad, frokost og så dro vi. Det var varmere i bilen.

Og vi kommer neppe tilbake.

Jeg regner med at vi får refundert våre utgifter.

Roger Larsen
Jutulveien 46
1709 Sarpsborg

Roger Larsen

1 comments:

Anonymous said...

Jeg må si at dagens overaskelse var at SA trykka et leserinnlegg som minner meg om noe jeg har sett fra 30 tallets Tyskland.... ""Kauft nicht beim Juden".

""Kanskje er det på tide at vi
svarer med samme mynt. Det
kan være det eneste disse menneskene
forstår. Tenk over
hvor pizzaen og kebaben skal
kjøpes neste gang. Bidra ikke
til å støtte krefter som vil ta fra
oss ytringsfrihet og demokrati!""

Jeg har blir sensurert et par ganger i SA sitt leserinnlegg.... men dette er tydligvis ikke så ille.

Jeg mener faktisk det er en underparagraf av ytringsfriheten som hindrer folk i å uttale noe som kan skade noen unskyldige, her økonomisk.

Post a Comment

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | cheap international calls