Wednesday, March 22, 2006

Bæsj i maten - REN NORSK MAT !

Vyrde Lesar.

Jeg aubader ikke ennu, men i Sa nektes AP-politikere innsyn i saker som er meeeeeeeget hemmelige. De ber om innsyn i 5 tilfeldig valgte saker OG BLIR NEKTET.

HVA FOREGÅR EGENTLIG ?

Mens ordførere i Vestfold nå har begynt kampen om Osebergskipet, mens Bodø har fått flymuseet (hmmm ?), så har vi desverre ingen kulturintressert politiker blandt våre egne tillitsvalgte. De aller upperste er desverre ikke intressert i museer i det hele tatt. Ikke i kultur heller - Kai Robert unntatt. Det er tist, det er trist, det er trist !

GODT NORSK !! REN NORSK MAT !!

- bæsj i kjøttdeigen - e-coli
- bæsjekjøttdeig selges oppvarmet på McDonalds (sist var det uhygienisk der, og alle som ser kaoset bak disken har vel i sitt stille sinn lurt på hva som egentlig foregår der)
- giftig laks fjernes fra RIMI - matsminke - NITRITT
- giftig for gies til laksen (spis ikke laks for ofte).
- kufett selges/dumpes på markedet gjennom fettost (fet hvitost, fet brunost og putt en smøreost i omeletten, deilig alså)

GODT NORSK !! REN NORSK MAT !!

Roger Larsen.

Ps. Nå skal Norge (de RødGrønne) endelig ta rotta på Ammerikkæ. Vi skal jommen ikke kjøpe JSF alså. Janes Defence Weekly melder at får vi ikke levere kuler og krutt til JSF, så vil vi velge noe annet alså. Barth har gitt beskjed ! At våre soldater da må fly sekunda vare, det har da ingen betydning, for vi skal jo bare delta i snille kriger allikevel.

Pss. En Noman i Pakistan vier oss et Pakistan vi ikke kjenner. Jeg kjenner jeg blir flau når jeg ser hva jeg ikke vet. Jeg har kjent og jobbet med pakistanere i over 35 år (37), og hadde ikke peil på noenting. Shame on me !!

Psss. det ser forøvrig ut til å være bedre veier i Pakistan enn her !!

0 comments:

Post a Comment

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | cheap international calls