Wednesday, March 01, 2006

Who's bad ? (Noen i Østre bydel ?)

Vyrde Lesar.

Korrespondansen med Redaktør Moe finner du lenger nede i bloggen !Se forøvrig her "farvel SA" og "Sa, Moe og ... ja hva da".


Vyrde Lesar.

Korresondansen med Redaktør Moe finner du lenger nede i bloggen !
Se forøvrig her "farvel SA" og "Sa, Moe og ... ja hva da".

I skal man overvåke verstingveiene.

Gjer vel ! Ta med Per Gynt veien også.
Gjer vel ! Overvåk verstingforbryterne også.
Gjer vel ! Overvåk verstingbransjene også (drosjer og restauranter, bygg og anlegg).
Gjer vel ! Overvåk Rygge også.
Gjer vel ! Gi POLITIET FLERE RESSURSSER !!

Det har ikke vært så mye snø siden 66 sies det, og i 66 hadde jeg en rar opplevelse.

Rett før jul, dvs i tidlig desember, jeg gikk på Valaskjold Realskole, hadde jeg tatt meg en tur ned på Tindlundskolen etter skoletid. Hva jeg skulle gjøre der husker jeg ikke, men kanskje jeg savnet skolen, skulle snakke med en av mine tidligere klassekamerater som gikk på Framhaldsskulen eller noe sånnt.

Plutselig kommer det en sørvestlig varm vind som jeg aldri hadde opplevd før. Snøen begynte omtrent å smelte på øyeblikket, og jeg husker jeg tenkte : Nå blir det aldri skikkelig vinter igjen. Og bortsett fra noen korte slengere har jeg hatt rett. Det var i 66 det snudde.

Strangers in the night - Frank Sinatra
Last Train to Clarksville - The Monkees
Turn, Turn, Turn - Byrds
Monday, Monday - The Mamas and the Papas

osv osv






Roger Larsen

0 comments:

Post a Comment

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | cheap international calls