Friday, May 20, 2005

Kø, kø,kø.

Vyrde Lesar.

Etter å ha hentet noen familiebesøkende på Gardemoen (flyplassen som ble bygd, ikke som en hovedflyplass for Norge, men et distriktsprosjekt for å redde indre Østland ?) kjørte vi, som vi måtte, gjennom Oslo. Begge veier, begge bompengebodskattebelagte. På veien tilbake opplevde vi noe forferdelig, vi
MÅTTE KJØRE FLERE MINUTTER I KØ !!!!!
NY VEI NÅ !!!!
NY BRU NÅ !!!!
NY TUNELL NÅ !!!!
NY STIGE INN I HIMMELEN !!!!
JEG MÅTTE SITTE I KØ !!!!

Familien skulle videre til Arendal, og som seg hør og bør, jeg tilbød meg å kjøre. Det er et stykke til Arendal, og rett sør for Sandefjord kalles deler av E18 for : GALSKAPENS VEI, det er det vanskelig å være uenig i.

Etter å ha sluppet slekta av, i nærheten av Arendal, (de ble hentet av Arendøler) snudde jeg og satte kursen mot fylleferjen som går mellom Sandefjord og Strømstad. På veien tilbake opplevde jeg noe forferdelig, jeg
MÅTTE KJØRE FLERE MINUTTER I KØ !!!!!
NY VEI NÅ !!!!
NY BRU NÅ !!!!
NY TUNELL NÅ !!!!
NY STIGE INN I HIMMELEN !!!!
JEG MÅTTE SITTE I KØ !!!

Så det er ikke bare over Særpebruæ det er kø folkens, det er kø i rushtiden overallt. Nææh, så rart æ !!

Ny Særpebru ?

Roger Larsen

0 comments:

Post a Comment

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | cheap international calls