Sunday, March 27, 2005

Radioblogging

Vyrde Lesar.

Jeg har slitt med å "lage" radio i dag, derfor denne sene oppdateringa. det er problem med å få opp lyd på Blogger ( SAlternativ.blogspot.com ) , så jeg skulle prøve meg på Osei ( www.skjeggelarsen.com ) istedet. Men fikk det ikke til, det var umulig å laste opp. Tilslutt krøp jeg til korset og sendte en mail til Osei. Promte svar : jeg hadde brukt opp all plassen min, men de hadde lagt til 10megabytter. SERVICE. !!! (www.osei.no)

Jeg tok en låt av Peter, Paul og Mary og la i bakgrunnen (håper de tilgir) og la på litt snakk.

Programmet som jeg brukte er gratis heter Audacity ( www.audacity.com ) og er en liten radioprodusent! Et minutt etter jeg hadde det nede og installert, hadde jeg lagd radio (i prinsippet). Trykker du på radio, lastes en MP3-fil ned og begynner å spilles av i din foretrukne MP3-spiller.

Det er en revolusjon på vei .. ehhh gjennom etheren.

Roger Larsen

0 comments:

Post a Comment

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | cheap international calls