Thursday, July 14, 2005

Fri som statestikken, er fuglens frie flukt !


Denne statue tyder på at mannen bak, dvs kunstneren, har skjønt noe.

Rød Vind (som Bergenserne prøvde å skjule midt inne i et buskas foran Stenersen samlingene) og Regnharpe som står foran busstasjonen i Bergen er to andre av kunstnerens verk.

Fugleflukt, per se, er muligens litt malplassert. Selv har jeg aldri sett en flokk fugler lette fra en stolpe, men så har jo ikke jeg sett betongbrunostkvartalsblokker med sarpsborghjørne før heller. Men så skjønner jo ikke jeg alt heller.

Sukk, at min hjerne skal være så liten ! Kunne jeg ikke i det minste fått en politikerhjerne, den er jo myyyyye større, men den er kanskje helt tom. I hvertfall for hukommelse. I dag et løfte, i morgen det motsatte !!!

Roger Larsen

0 comments:

Post a Comment

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | cheap international calls