Tuesday, July 12, 2005

Ælvæ å Nere.


Ælvæ er ikke så ille svær nå og Nere går e bra igjen etter katastrofen som rammet både oss og Borregaard.

Det meldes forøvrig fra spanske forskere at glupe (de mest intelligente) fuglene ikke drar til Syden (det store landet med billig vin og grisefester). De holder seg hjemme hele året.

Gjeeesp, ja det er noen år siden jeg var sydover nå, men med naturlig medfødt, høy, intelligens (det må jeg jo ha siden jeg ikke er politiker og jeg skjønner jo at alt som ikke vedlikeholdes går istykker), er det kanskje ikke så rart ?

Roger Larsen

Ps. Når mine venner sier :"Roger, du er et geni", ser jeg beskjedent ned, sparker litt i sanden med den ene foten, og sier som sant er :"Nei, nei, nei ... jeg bare later som, jeg bare later som".

0 comments:

Post a Comment

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | cheap international calls