Tuesday, August 09, 2005

ULV ?

Vyrde Lesar.

Dette er et ulvespor, hentet fra verdensveven. Kupus, ulven, spiser kuer, sauer, elg, rådyr, kaniner, katter ... ja, alt som spises kan. Det er ulvens natur og vi kan nok ikke lære den å gjøre noe annet. Unntatt om vi lar være å skyte den med rifle, bare bruker hagle med pippehaggel, sånn at Lupusa kan fortelle sine barn at : Visstnok er fårikål uten kål godt, for ikke å snakke om MØer, men ser du slike dyr : STIKK, for da smeller det, og det STIKKER noe voldsomt. Vi slakter jo dyr ved å skjære over halsen på de, halal, så da er spørsmålet : Hva er værst ? Halal eller hagleskudd i rompen ?
Dette sporet er fra Kurlandsskogen.
Så får dere sammenligne selv, sjøl er jeg ikke sikker på at det er et ulvespor, men det ligner jo litt. Synes jeg da.

Dette bildet er gammelt, jeg tok det omtrent nå man påstod å ha sett ulv på Kurland. Siden da har jeg hverken sett ulv eller spor, og jeg leter hver dag, hver morgen på min spasertur gjennom de store skoger er mitt øye rettet mot mulige ulvehi.

Roger Larsen

2 comments:

Anonymous said...

erre no forskjell på hund og ulv da?

Roger Larsen said...

OOOOOOOOOOOOOOO

og VOFF

Post a Comment

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | cheap international calls