Sunday, October 30, 2005

Regjeringen tar grep, eller ??


Vyrde Lesar.

I diskuterer følk, søpla er det ærbesfolk som skal hive.

På plakaten er det desverre ingen kvinne fra Sri Lanka eller India. Pokker også, åssen skal jeg da få bevist at jeg er POLITISK KORREKT og slenger på en eller annen ytlending etter at jeg har sørga for alle vennene mine !!!

Ellers så har jeg skrevet brev til Miljøverndepartementet, Ålesundaren sitt dept.

***********************************
TEMA : Gammel søppelfylling.

Hei Bjørnøy.

Jeg greier ikke å få Sarpsborg Kommune til å ta saken alvorlig, derfor denne henvendelse.

Ved siden av min mor, på Nye Tindlundvei 76 i Sarpsborg kommune, skal det bygges noen småblokker.

Rett på oversiden av denne eiendommen er det en gammel fylling, som var i bruk til langt opp på sekstitallet. Her ble det dumpet maling og andre husholdningskjemikalier. Det er for så vidt greit nok. At et av de lokale gartneriene også brukte fyllinga er derimot litt mer skremmende. Vi vet jo hvilke kjemikalier som ble brukt i den bransjen på femti og sekstitallet.

De senere åra har det vært bevegelse i søppelfyllinga. Det vet vi da det har luktet kjemikalier fra kloakkrør ved oppkjørselen til Nye Tindlundvei 80. Og dette bekymrer såpass at jeg har kontaktet Sarpsborg kommune og bedt kommunen om å sjekke området. Det skal graves her, og i den oppgravde massen skal barn leke.

Sarpsborg Kommune bryr seg ikke om verken søppelfyllinga eller barna. De gidder ikke engang å svare på henvendelsene.

Kan dere hjelpe ?

Kopien går til Svein Agnalt, som er en av de jeg har hatt kontakt med i kommunen angående denne saken.

Roger Larsen
Jutulveien 46
1709 Sarpsborg

*************************
Roger Larsen

0 comments:

Post a Comment

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | cheap international calls