Monday, December 12, 2005

Gadgets å Anna


Vyrde Lesar.

Da jeg foreslo dette huset til restaurasjonsprisen i SA, dukket denne bilen opp. Et klenodie fra en tid man så forskjell på biler. Vakker, grasiøs og ja ...

I er SA bekymret for gresset. Det bør de ikke være, de kan lese leserinnlegget "Her har du pengene dine Bjørn Lysaas Hansen" pånytt, OG SKRIVE OM DET !

Om sommeren ser du de i fullt arbeid på bondens åker, og gjør du som meg, tar deg en tur i distriktets bondeland, ser du de hele året. HVEM snakker jeg om ? Underklassen !

Nå svingær det i e-bransjen.

Skype har endelig fått en konkurrent : GIZMO. Og selvom jeg ikke har fått testet det, kast deg ut i det. NÅ. Grunnen til at jeg ikke har fått testet er kun problemer med headsettet mitt, men det ordna jeg i går kveld. Jeg og en venn har satt opp GIZMO, og skal teste i dag. Farvel Telenor, du blir IKKE savnet, din dyre teknologibrems !! (Men du har jo fått deg nye venner, suppsidieregjeringa liker deg jo ! Kundene dine er jo bare det dumme valgkveget SOM IKKE ENGANG STÅR BAK DE RØDGRØNNE, De vant jo pga en udemokratisk valgordning.)

Kunsten endrer seg også. Unreal Tournament brukes nå som utgangspunkt for billedkunst. Og Pixar skal slippe sine upubliserte på NY MOMA. !!

Og DAB dabber av satelittradio er nå i kjømda. Snart fra Sarpsborg ? Video, bilder, lyd : Sånn har jeg, ikke perfekt. Den kunne hatt høyere oppløsning, større zoom, telefon, internett.., men det viser oss det som kommer !

Jeg har dabbet litt av med mine turer i den store skogen. SUKK, men med disse skoa !?

Nye og brukbare flatskjermer dukker snart opp. De blir så billige at du kan bruke dem som bilderammer, og the REAL BIG PICTURE kommer i en prosjektor, og by,by cinema ??

Leker begynner å få innebygd stemmegjenkjenning, mikromaskiner og RFID.
Kjeledyr (?) eller Robovoffer.

Og skulle du få lyst til å utgi en bok, slektsboka, kan du gjøre det her og her og her. Eller her.

0 comments:

Post a Comment

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | cheap international calls