Saturday, June 25, 2005

Ravneberget raseres.

Vyrde Lesar.

Ravneberget legges ned, og vi bør være bekymret.

Kjære, kjære General.

Kan ikke jeg få Ravneberget, jeg lover på tro og ære å gjøre alt jeg kan for å vedlikeholde området, å gjøre det tilgjengelig for byens befolkning og tilogmed for turister. Både tyske og svenske turister skal være hjertelig velkommen. Om de små hyttene vi brukte å overnatte i når jeg var i UngdomsHV og hadde nøkkel både til det ene og det andre, fortsatt står, skal jeg love å leie de ut som de er. Dissæin dasser, varmekabler og fjærnsyn skal jeg love å holde unna. Bare stillheten skal herske her.

Du vet, General, at om Kommunen overtar dette området, så bygger de brunostkvartalsblokker eller margarinkassehus her. Estetikk og skjønnhet vet de desverre lite om i kommunen. Men det er ikke så greit, de fleste kommunepolitikere er jo ikke akkurat belastet med naturlig høy IQ, snarere tvertimot. De mangler jo totalt hukommelse, så enten er IQen lav, eller så har de røkt mye av den nye dopen som inneholder meget store doser av delta-9-tetrahydrocannabinol, eller hashish som dopen heter. Og om de ikke bygger området helt istykker, så vil forfallet øyeblikkelig begynne. Se på Borgarsyssel museum. Det er livsfarlig å bevege seg på området.

Så det er fare på fære. Pliz General ... plizzzzzz.

Vyrdsam helsing
Roger Larsen

Ps. Nå har de ombestemt seg igjen de RødGrønne, det blir visst ikke SKOLEMAT allikevel.

DE HADDE GLØMT Å REGNE UT PRISEN PÅ LØFTENE !!!

Men er ikke det helt vanlig da ? Å love, drite i å gi penger til løftene og så love noe nytt.
Spyposer, folkens, gi meg spyposer, jeg blir helt KVÆLM av døm.

1 comments:

Anonymous said...

Hadde de bygd brunostblokker, så må jeg hvertfall si at utsikten hadde vært upåklaglig...

Post a Comment

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | cheap international calls